torsdag 22. januar 2009

Goodnight moon.

Det er kaldt på rommet mitt.
Faktisk er det kaldt omtrent overalt hvor jeg går.
Det er bare to steder jeg vet om hvor det alltid er varmt.
Badet i gangen rett ovenfor rommet mitt (jeg blir liggende på gulvet i timer),
Og et rødt, tårnete hus jeg besøker med jevne mellomrom (jeg blir liggende på gulvet i enda flere timer).

Badet mitt

Jeg sover med fem lag over meg i sengen:
To dyner, ett pledd, og to sengetrekk på toppen av det hele.
Jeg forlater aldri huset uten ullsokker før det er vår igjen...

Men nå er det på tide å få tilbake tampen og komme meg i skrivemodus. Jeg har ikke helt sansen for tanken om å skrive om meg selv --om ikke i diktform--, så dette er pussig. Jeg vet ikke om det kommer til å bli en vane... Får se.

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.