tirsdag 13. april 2010

Likbart

Det følgende er en liste over ordlyder jeg liker. Jeg driter i ordenes betydning, om de er korrekte, eller hva enn man skulle forbinde med dem. Det er bare noe med måten de sies, hvordan de kjennes på leppene. Og da beveger listen seg hinsides det norske språk så klart, ettersom jeg er ungdom og ikke klarer å holde styr på Norges språkarv (men du finner noe nynorsk der, faktisk).
Forståelig om det er vanskelig å lese et ord helt objektivt, men bare prøv å les disse og smak på dem. Nam, nam.


* Sokkelesten

* Kvekk

* Mousse

* Laksefilét

* Taschenkrebs

* Bosnia

* Chocolat

* Dachshund

* Drikkeproblem

* Sachenhausen

* Anlet

* Croissant

* Cunt

* Sorbet

* Rock your socks off

* Filét mignon

* Akselen hans

* Sitronkem

* Aura

* Tsjekkoslovakia

* Clutch



3 kommentarer:

Anonym sa...

Sooo Filét mignon!

Anonym sa...

P.s. glemt å stille klokka?

Coraline sa...

Vet du hva? Det er sant. Det har jeg, herr/fru/frøken Anonym. (Er du den samme "mystiske" som sist?)
Jeg bestemte meg for å bytte klokke i samme slengen!

Jeg tror jeg faktisk har spist filét mignon en gang...