mandag 8. desember 2008

Så er det gjort! Bildet for 8.Desember er lagt ut på Deviantart (så vel som i kalenderen så klart) slik at du kan ta en liten nærmere kikk om du vil, og snart vil de neste følge opp!
Nå, til det jeg har lovet/har lyst til på pur barmhjertighet å besvare; hvorfor er greiene som det er egentliiig?duuuh..
Det er selvfølgelig opp til deg selv å tolke bildet som du vil, men hvis du lurer på mine
intensjoner så skal jeg forklare:)

Det hender Maren har en bestemt overskrift i hodet, men ofte kommer jeg med en tanke på hva
tittelen kan være, og denne gangen var det "signalrødt". -Advarsel! Mulig spoiler innkommende(jeg vet ikke om det er det eller ei, fordi jeg ikke har fått teksten for dagene fremover *hint, hint, Maren*. Men det kan hende du synes det?)!- Kan ha noe med det at den rødhårete jenta her har hår som et trafikklys, og i teksten antydes det til litt fare rundt henne. Vel, tiden vil vise, jeg har jo ikke lest videre enda.. *uskyldig blikk*
Det er noen rosa nyanser rundt og går, og hvorfor det? Jo, fordi Mowgli akkurat har enret et jentehjem. Jeg bor selv i et (vi er fire hunkjønn, og bare én far, stakkar), så jeg tør påstå at jeg kan litt om det. Andrea er i toppen av trappen, og som vi kan se stirrer hun ned på sin kjære
venninne. Ganske lett å bli trukket bort til hun Mia, for hun er et slags senter i dette bildet, mener nå jeg, og i historien kommer hun inn som et slags wildcard. Hvem er dette?
Spindeltrappen vokser seg oppover i et rosa jentefjas, til dette magiske glitteret i toppen. Og hvorfor er det sånn..? Jeg vet ikke jeg. Det føltes bare riktig.

Ingen kommentarer: