lørdag 6. desember 2008

Tjah. Det er kanskje på tide å forklare seg angående bildene i julekalenderen på Marens sider? For disse bildene er altså sammensatt av forskjellige småbilder på YphotoshopY, og hvert bilde skal selvfølgelig illustrere/være inspirert av det som står for hver dag i teksten. Hvis du vil kan jeg poste hvert bilde på nytt her og skrive en liten forklaring på hvorfor de er som de er? I hvert fall kommer jeg til å legge dem ut enten her eller på deviantart (kanskje begge deler), og gi ut kilder for alle småbildene, for det må man jo. Det er vanskelig innimellom å komme med bildet til riktig tid, men de kommer alltid til slutt (hvis ikke får jeg ikke sove riktig om nettene).

(Nerd? Not at all, not at all)

2 kommentarer:

Kristine sa...

Eg saknar photoshopen min. Me var vener, eg og den. Så fekk eg mækk. Og då skar det seg. Men du photoshoppar godt:D

Og tusen takk for hjelpa, her òg:)

Coraline sa...

Det var baare hyggelig :D Og tusen takk for komplimentet^^ Så rart at ps ikke funker for epletilhengere :S visste jeg ikke