søndag 14. desember 2008

Svenske faen!

Jepp. Jeg har ikke fikset bilder denne helgen p.g.a. en tur til Stockholm (note:ikke harrytur til Svinesund.), og det beklager jeg. Nå har det hopet seg litt opp med dager jeg har misset ut på (5,9,13 og 14 av Marens fantastiske kalender!), og om det gjør deg/dere glad, skal det vites at jeg sover med meget tungt hjerte... Vel, jeg letter noe på det ved å legge litt av skylden på svensker. Fyyy søren, de svenskene! Nå har jeg omgått dem en hel helg! Alt er deres feil som slipperTVINGER meg inn i landet deres og holder meg i fangenskap uten muligheter for kommunikasjon! (Rene Gilligans island, bare med masse vakre mennesker. Damn those people!)

(Inte så gullit nu mer, eller hur?)

2 kommentarer:

Kristine sa...

...Uff.. er svenskar verkeleg så fine? Det er jo litt kjipt, då. Men me kan lata som alle ser ut som Pippi på bildet her. Då går det jo greit. Eg likar å leika latasomleiken. :D

Coraline sa...

tro det eller ei, men de er kjent som "landet av de blonde, vakre skandinavierne". Også står vi i norge litt morske på siden og later som om vi ikke hørte noen ting ved siden av vår pene, söta bror. jeg liker latesomleken jeg også.. :P