tirsdag 24. februar 2009

SUUUSPIIICIOOUS

Her om dagen merket jeg at jeg hadde fått nye kommentarer på noen eldre innlegg.
Mitt naive hjerte fløy i taket da jeg så det var folk jeg faktisk ikke hadde mast på på bloggene deres for at de skulle komme og kommentere meg. Bloggere likte bloggen min. MIN! Fullstendig fremmede var de faktisk... Jeg burde visst det var for godt til å være sant, for da jeg så hva de hadde kommentert var det bare masse linker. "Jaha?" tenkte jeg. "Kanskje de har funnet ting de mener passer til det jeg har skrevet? :D:D:D"
Så med en klump i halsen klikket jeg meg inn på en av disse linkene, og til min store forrvirrelse var alle linkene til den samme greia (selvom de het forskjellige ting), som så slik ut(*et lite utrdag*):

"Frog law" to deal with sales, as customers refused to withdraw urine in the frog's eyelids, to grin and bear it, listen to the customer-facing eyes, no need to panic. The selling in Japan later won the Nissan car sales crown throne for 16 years. He is the Austrian city of good governance.



Det var rundt dette punket at jeg skjønte at... jeg har blitt spamma.. !

Ingen kommentarer: