mandag 16. februar 2009

Time will fly.

Hva bedre å gjøre en mandagsmorgen enn å lage en film på sengen, og så bruke resten av dagen på å redigere den og dasse rundt i pysjamas? (oh yes, det søte taperlivet) Ferie er til for å ha det gøy! .. med seg selv! Okei! Det der ble rart.
Jeg vet ikke hva annet å gjøre enn å kalle denne filmen "abstrakt", til tross for at jeg hater folk som skal bevise seg selv som dype og kunsteriske utfor viddene av jostedalsbreen. Jeg hadde insomnia i tankene da jeg lagde den. Du kan tolke og kalle den for det du føler passer. Riktig. Jeg brukte f-ordet. Nå, unnskyld meg; jeg skal gå ut og male alle fargene i vinden, gå kledd i afrikanske sjal som jeg kjøpte på et loppemarked og farge håret rødt og grønt.
P.S: god idé å skrolle ned og skru av spillelisten før du ser på denne.
Musikk: Lykke Li - "Time flies".
X-en på midten er der fordi jeg leker med en demo-pakke bare.
Meg+penger+internett = dårlig combo, så jeg holder meg til å bare bruke det der foreløbig (ja, jeg sier også lebestift).
Kanskje jeg en vakker dag klarer å overbevise meg selv om at det går helt fint å sende penger over det usikrede nettet hvor virus, svindlere og seksualforbrytere kan spore deg ned før du vet ordet av det. Kanskje én vakker dag.
Når griser flyr.

5 kommentarer:

UmuligeEmilie sa...

det var fint, thea!
åhr, du skulle hatt sånn gammelt kamera som de har i mannen som elsket yngve også. dét hadde gjort seg det.

Maren sa...

I like it!:D
Særlig sommerfuglen-ut-av-fugleburet!
(Også er det jo alltid fint å se deg bruke fingerdukkene..!)

Coraline sa...

Emilie: var faktisk noe av det første jeg hadde lyst på da jeg så "Mannen som elsket Yngve"! Det og Jarle Klepp. Grr.
Maren: Fingerdukkene rocker sokker og jeg er fortsatt veldig, veldig glad for at du løp over hele oslo for å få tak i dem!!:D

Ida Therese sa...

Må si jeg ble en smule skeptisk først. *Film på senga* Men veldig fin! Og søt! Og sånn! Og så har du fuglebur du din bæsjunge. Hihi^^

UmuligeEmilie sa...

neineinei, det er jo HELGE som er nam <3